تجرییات از کسب درآمد از اینترنت

من در یکی از شهر های ایران دفتر فنی داشتم و مشتری هم خدا رو شکر خوب داشتم تا اینکه در سال 95 متاسفانه دزد به مغازم زدو نتونستم خودمو جمع و جور کنم و با توجه به رشته ای که در دانشگاه خونده بودم و رشته من مهندسی فناوری بود تونستم ی سایتی برای خودم راه بیاندازم و در سل فایل نیز با توجه به سئو و رتبه الکسایی که داشتم فایلهامو گذاشتم به درآمد رسیدم ولی نه درآمدی که به درد بخوره با توجه به گرونیها و تورم در ایران در 4 سال تونستم فقط 6 میلیون دربیاورم از سل فایل.

این یعنی هیچی و از وبسایتم با توجه به دانشی که داشتم در عرض این چندسال (4 سال) 20 میلیون که با توجه به وقتی که گذاشته بودم هیچی .

البته من دفتر فنی خودم رو هم داشتم و روزانه 4 ساعن با اینترنت کار میکردم .

همیشه میگفتم صبر میکنم و کارمو انجام میدم حتما به درآمد خوبی خواه رسید .

همیشه جستجو میزدم و نظرات کاربران را میخوندم .بعضی از کاربرانو میدیدم که میگفتند یکساله به درآمد میلیاردی از استخراج ارز دیجیتال رسیده اند ومن هم 6 ماهی که شروع کردم وکسانی که نیاز دارند که ببیند چه کار باید بکنند مقاله زیر را حتما بخوانند .

انشالله به درد همه بخوره.

من خلاصه تجربیاتمو گفتم چون مفصله گفتم مفید باشه


اگر هم دلاری میخواهید کسب وکار کنید این مقاله (مقاله زیر بسیار مفیده ) من از سال 96 در فایل سل با بیش از 1200 فایل کل سودم 6 میلیون بوده یعنی هیچی .حتما این مقاله رو بخویند شاید به درد ی نفر خورد من تجربیات چهارسالمو میگم .

https://ketabjozve.blogsky.com/1400/12/05/post-2642/

اگر هم در فضای مجازی بدون هزینه میخواهید کالای بفروشید حتما به این صفحه سر بزنید شاید به کار یک نفر بیاد و بتونه روزانه فقط با کار در اینستا و بدون هیچ دانشی به درآمد ماهیانه بالای 6 میلیون برسد.به در د ی نفر خواهد خورد

http://faezlink.ir/2022/03/07/کسب-در-آمد-با-فروش-محصول-بدون-هیچ-سرمایه/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.